Podświetlenie linków Zmień odstęp między akapitami Zmień odstęp między wierszami Zmień odstęp między słowami Zmień odstęp między literami Normalna wielkość czcionki Duża wielkość czcionki Bardzo duża wielkość czcionki Zmień kontrast

Mieszkańcy chętnie korzystają z porad Powiatowego Rzecznika Konsumentów

W 2011 roku Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Chrzanowie zarejestrował 3 869 zgłoszeń konsumenckich.

Mieszkańcy chętnie korzystają z porad Powiatowego Rzecznika Konsumentów

Fot. Bernadetta Dereszowska - Powiatowy Rzecznik Konsumentów

 

Sprawozdanie z działalności Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Chrzanowie za 2011 rok

 

Najczęstszą formą świadczenia przez rzecznika pomocy konsumentom w 2011 roku było udzielanie porad prawnych konsumentom zwracającym się do rzecznika telefonicznie (1 803 zgłoszenia) oraz osobiście (1 595 zgłoszeń).

Mieszkańcy powiatu mogą zgłaszać problemy bezpośrednio w biurze rzecznika, które mieści się w Starostwie Powiatowym przy ul. Partyzantów 2 w Chrzanowie, I piętro, pokój nr 103.